Wednesday 29 February 2012

apakah contegan saya


ok sebagai permulaanya sya telah punmembuat buku conteng2 ni sebagai buku lukisan untuk mengisi masa lapang.. sya juga telah membuat buku ini sebagai lakaran untuk membuat sebuah diary comic book yg mungkin akan sya buat suatu hari nanti... dan yg paling menarik ialah saya telahpun membuat satu jadual bebelan ibu saya hehe...:).. coz setiap kali ibu saya nk balik dari kerja bolEhlah saya kemas kemaskan dulu apa yg patut supaya xlah berdesing telingaku ini pabila bebelanya keluar hehe...insyaalah buku ini akan saya buat sebagai contoh buku nota yg paling menarik pernah saya ada.. dan buku ini akan sya namakan
                              ( DIARY DOODLE OF THE BEBELAN IBUKU)
   SYA juga telahpun menampal beberapa cebisan2 kata2 ataupun teka teki yg agak menarik
untuk dijadikan panduan apabila saya hendak melakar kartun2 yg akan saya lukis pada buku conteng2 itu 

                                        (TERINGIN NK BUAT BUKU NOTA CAM2 NANTI HEHE)

                                    

2 comments:

contengconteng said...

Terima kasih sebab beli. Pastikan habis buku itu diconteng ya.

Ika said...

hehe emg dh bnyk contegan sya kat citu huhu