Friday, 3 May 2013

Assalamualikum may.

       assalamualikum dan selamat pagi alhamdullilah di pagi yg mulia ini kita diberikan kesempatan untuk menghirup udara yg segar dan dapat lagi melihat dunia yg indah subhanaalah...
sory kalau uyu dh terlambat 3 hari ntuk menyambut kedatangan bulan may yg barakah ini insyaalah. dan hari ni uyu nk bercerita serba sedikit tentang harapan uyu yg meloncat tinggi pada bulan may ini  uyu harap uyu akan dapat meningkatkan jati diri uyu ni lagy ntuk terus berjaya


                                                                 

hehe kat atas ni gambar uyu bersama guru dan rakan yg sangat uyu sayangi  ini adalah 
gambar2 uyu pada bulan2 yg lepas dan insyaalah bulan ni hubungan uyu dengan rakan2 akan
lebih mesra ...

tak lupa jugak pada bulan ni org dewasa yg berumur 21 tahun dn keatas dh sibuk2 
nk mengundi kan hehe btw uyu tak nk ceritakan hal tu sja nk bagytau korang hehe

okaylah dalam bulan may ini marilah kita bersama2 
-tingkatkan lagi ibadat kepada allah swt
-terus maju ke hadapan
-kepada sesipa yg akan menghadapi peperiksaan seperti PMR SPM STPM dan sebagainya
study hard k uyu pun sma calon pmr terakhir huhu nervous you..hehe
-akan memperbaiki kesilapan dahulu dan insyaalah akan terus meningkat semangat berjuang

okaylah sampai disini lah dulu uyu ceritakan serba sedikit tentang azam uyu pada bulan may ni 
insyaalah nanti uyu akan update dgn tajuk2 yg lebih menarik k assalamualikum....

No comments: